..: شیدایی :..

هنر تجلی شیدایی است و شیدایی، هر چه هست در عشق است. مسیحای عشق است که روح شیدایی در پیکر هنر می‌دمد و اگر نباشد این روح، هنر نیز جز جسدی مرده بیش نیست...

هنرمند باید اهل درد باشد و این درد نه تنها سرچشمه زیبایی و صفای هنری بلکه معیار انسانیت است. سیدمرتضی آوینی

و درباره من ...

"نیست از من اثری.. هر چه بگردم.. چه کنم؟

لیک در کوی تو چون نیست شدم.. هست شدم"
__________________________________

مجموعه ای از بازی های گرافیکی ،‌تراوشات ذهنی و
عکس نوشت ها

طبقه بندی موضوعی

او یک جنگ طلب است ... پوستر

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۴ ب.ظ
للحق ،‌
طرحی که چند وقت پیش زدم و بالاخره امروز با شنیدن اخبارهایی از نشست بیست در سن پترزبورگ و اوج اختلاف اوبا با پوتین و خواندن جمله ی زیر که :
باراک اوباما در یک عقب نشینی آشکار از مواضع جنگ طلبانه خود گفت:
با "ولادیمیر پوتین" بر سر راه حل سیاسی برای پایان دادن درگیری‌ها در سوریه به اتفاق نظر رسیدیم.
طرح رو منتشر می کنم....


ph:mohammad hasan SaLaVati

"برای اوباما که این روزها برای جنگ در سوریه تنها مانده و منزوی شده است ... "

اینجا را بخوانید....

انزوای اوباما در نشست 20



و اینجا را هم حتما بشنوید : 
(بخشی از این فایل صوتی |‌سخنرانی دکتر حسن عباسی در تحلیل فضای منطقه و سوریه )‌
…در دکترین شمشیر داموکلس، وضعیت سوریه، مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان به شکلی است که از سه زاویه شمشیر داموکلس اطراف گردن رژیم صهیونیستی قرار داده شده است و حال با چنین گروگانی، پیمان آتلانتیک شمالی که طرح حمله به سوریه را دارد یک برگ دیگر را رو کند تا ما نیز برگ استراتژیک خود را رو کنیم، این نکته را از این نظر می‌گویم که نخواهند از لحاظ روانی روحیه مردم سوریه را خراب کنند…


ph:mohammad hasan SaLaVati

" ملصقات بالعربیة "

ph:mohammad hasan SaLaVati


"The poster in English"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی